ČAROBNI KOLAČ BEZ PEČENJA 20 MINUTA PRIPREME I UŽIVANJE JE ZAGARANTOVANO


Mislim da je recept svima dobro poznat pa neću puno duljit, a oni koji nisu čuli za ovu torticu brzo, brzo probajte.

Sastojci:

    Podloga


    300 g mljevenog keksa (ja sam koristila petit beure)
    125 g rastopljenog maslaca

    Krema
    375 sira (ide philadelphia, al ja sam stavila svježi)
    350 g karamel bombona
    1/4 šalice mlijeka (šalica od 250 ml)
    300 ml slatkog vrhnja
    1 kesica (10g)
    želatine

    Preljev

    100 g bijele čokolade
    2-3 žlice ulja


Priprema


 Za podlogu...sameljite kekse i rastopite maslac na laganoj vatri, dobro izmješajte sve zajedno..utisnite u kalup promjera 20 cm (malo podignite keks uz kalup) i ostavite u frižideru dok pripremate kremu.
Krema:
Rastopite karamel bombone u mlijeku na laganoj vatri i ostavite sa strane da se malo prohladi.
Ako koristite svježi sir, stavite ga malo u multi praktik i dobit će te lijepi kremasti sir, a ako koristite kremasti sir (philadephija il nešto slično) samo ga dobro izradite mikserom.
Slatko vrhnje ulupajte u čvrsti šlag.
U sir dodajte karamele, izmješajte, dodajte sl. vrhnje i dobro sve promiješajte.
 Želatinu rastopite prema uputama na vrećici (u 4 žlice vode i na laganu vatru) i otopljenu želatinu dodajte u kremu i dobro sve izradite mikserom.
Pripremljenu kremu izlijte na podlogu i vratite sve u frižider na jedno sat vremena, nakon sata, prelijte preljevom i vratite još na hlađenje par sati (najbolje preko noći)

 
Preljev:
Bijelu čokoladu rastopite na laganoj vatri sa 2-3 žice ulje i prelijte po ohlađenoj torti.
Posluživanje:
Original recept možete vidjet tu...ja sam recept malo promijenila, tj povećala sam količinu sira ..po orginal receptu sam ga pravila 2 puta i poprilično je sladak,a ovako sa većom količinom sira je SAVRŠEN :D
I da...nisam radila onaj toping na vrhu kao u orginalu, jer je presladak, a bijela čokolada kao preljev se savršeno uklopila.
Još jedna napomena...treba vam svega 20-ak minuta za pripremu, zato mikser u ruke ;) (al treba vam nekoliko sati za hlađenje, pa se naoružajte strpljenjem).
Izvor:  www.coolinarika.com

0 komentari:

Objavi komentar

More

Translate

Pronađite recept ...