MARINERI HRSKAVA PECIVA ŠTAPIĆI GOTOVI ZA 15 MINUTA


Vjerujem da se i vama desilo kao i danas meni da vam ostane malo sira ..pa kud s njim…pa da se ne baci i sl. I danas je mene mučilo isto pitanje…..i tako su nastali ….MARINERI:))))
Sastojci


20 dkg svježeg kravljeg sira
20 dkg brašna
20 dkg margarina
pol paketića praška za pecivo


malo soli
sezam ili lan
Priprema

1.
Čar ovog recepta je u tome da koliko vam je ostalo sira toliko stavite drugih sastojaka
2.
Znači..meni je ostalo 20 dkg sira i tome sam dodala 20 dkg brašna i 20 dkg margarina
3.
U tu smjesu sam dodala pol praška za pecivo i malu žličicu soli
4.
Umijesi se tijesto i ostavi na pol sata u frižideru
5.
Nakon pol sata razvalja se na pobrašnjenoj podlozi i režu se štapići



  6.
Stavljaju se na protvan obložen papirom za pečenje, premažu se bjelanjcem, i posipaju sezamom
7.
Stave se u zagrijanu pećnicu i peku oko 10-tak minuta(dok blago ne porumene)
Dobar vam tek !!!!
Izvor:  www.coolinarika.com

0 komentari:

Objavi komentar

More

Translate

Pronađite recept ...